APRIL APRIL DIN DUMMA SILL, JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!

sitter i skolan och har lunchrast. 2 timmar som alltid på torsdagar. i natt sov jag i stan. efter teatern knallade jag ett kvarter sen var jag hemma! underbart! kom lite sent i morse. typ 3 minuter så det var ju inte någon fara. om en timme har jag samhälle. då kanske Malin kommer och är med på min lektion. sen ska vi till stan, men Anita och Tesse, vi får se vad vi ska hitta på. antingen shopping eller bio.

teatern igår var i alla fall jättebra, söt.

förresten, har ni lurat någon idag? första april ju!

jag skickade förljande sms till Nelson, Malin och Natta.
"biljetterna till PEACE AND LOVE är slut! :( :@ GAAH!

Nelson, tog det med ro. och sa att vi säkert kunde få biljetter ändå!
Natta skickade 3 sms med orden "skojar du? säg att du skojar!" det fjärde sms sa, " du skojar! det är ett aprilskämt?"
Malin : va?! men det kommer väl ut fler? :S annars blir jag fett sur, vi får kolla på blocket!!

DÅ SA JAG: APRIL APRIL!

mohahahha jag är ond!

Kommentarer
Postat av: natta

jag gick igenom alla möjligheter när jag väntade på dit svar. antingen var du seriöst tänkte jag och biljetterna var slut. eller att det var ett aprilskämt, eller att det typ stod på peace and loves hemsida att biljetterna var slut och därav ett aprilskämt från dem. haha! men tills det att du skrev april april så var jag faktiskt lite rädd :P

2010-04-01 @ 15:25:56
URL: http://www.nathahahalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0