awake, but not awake... do you get it?

vaknade precis, trött som tusan. skulle vilja sova ytterligare några timmar, men idag är det jobb, igen. 3 dagar i rad är alltid uppskattat, nej men 100% OB idag, dvs dubbellön. underbart.ska böra dra mig mot jobbet om 2 timmar, börjar klockan 2 idag. slutar halv 8.
men Tove har lovat att vila för mig också, snällt av henne. ikväl blir det råplugg, inlämmningen ska in idag! så det är bara att sätta igång!

förresten, igår kom det en kändis till mitt jobb, jag satt inte i kassan då (hur stor är chansen, man är på rast i en halvtimme, och då kommer det en kändis, men när jag jobbar resten av tiden dvs 7 timmar, då kommer det inte en enda ens halvkänd person, skandal),
men Robin fick ta betalt av Nathalie från Sthlm Boogie (vilket påminer mig om att jag MÅSTE se den filmen). Han tog en bild med henne, när han berättade det för mig höll jag på att dö, kunden jag hjälpte då såg en aning förvirrad och lamslagen (kan man säga så fortfarande?) ut.

men nu ska jag äta frukost och sätta igång med min uppsats,
ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0