dagen, jag vill INTE bo i EDINBURGH? ok?

dagen har varit intensiv. minst sagt.
började med svenska, vi har konsigaste arbetet på G. vi ska skriva om att forska kring ett arbete som vi inte ska genomföra. jag förstår det inte själv så kan inte förklara.
sen nationella i Engelska, som resten av Sveriges ettor typ? och nej jag vill inte bo i en lägenhet i Edinburgh!
sen lunch, BRASCOS ceasarsallad. så gott!
sen matte, sen slutade vi.

då stannade jag och Linnea kvar och skrev på vår Labbrapport. fick sällskap av Benjii och Jessika. myucho trevligt. jag och Linnea skrattade sönder. grymt kul var det. blev lite opera bland annat.

sen fick vi åka bil hem, bäst!

sen gick jag till Malins skola, hon klippte Tiemo. vi skulle till min lillasysters skola, hon hade skolans dag. min lillasysters nuvarande skola är min förra, så jag och Malin ville hälsa på alla lärare.

Jag missade i alla fall min lillasysters mini-musikaler, vilket var därför jag var där. men fick se henne sjunga och träffa massa lärare och äta god mat. trevlans. 
 
träffade massa gamla klasskompisar också, såna man inte sett på en halv evighet typ.

väldigt trevlig dag, men nu MÅSTE jag räkna matte.

god natt, puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )



http://imfaccessories.blogg.se

2010-04-29 @ 14:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0