jag säger godnatt till bloggen nu

men jag stannar nog uppe ett tag till och arbetar på min uppsats, jag var så jävla ofokuserad tidigare så jag fick inget gjort. jag arbetar alltid bäst på natten, när det är bara jag upp. annars finns det helt enkelt för många distraheringsmoment. Pärlorna i mina uppsatser brukar bli till på småtimmarna. jag tycker det är värdelöst för detta resulterar i att jag ser ut som ett lik dagen efter, men så är det.
jag kan inte fokusera på texter på dagarna. det är framåt 11 som jag brukar börja arbeta trots att jag sitter med datan och "pluggar" en hel eftermidag. det är inte så att jag BARA gör annat men jag kommer liksom aldrig in i "skrivartänket" på dagarna. aja nu fokus

god natt,
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0