koncentrationssvårigheter

har suttit i snart en timme och försökt knåpa ihop en början till en uppsats om internationella relationer. hitills går det åt tjottahejti. jag har fått ner 41 ord. på en timme. det är inte ok. ingen inspiration överhuvudtaget har jag. internationella relations-avsnittet (som jag trodde skulle vara ett av de mest anpassade för mig /lättaste för mig) har hitills varit bland det svåraste vi gjort. under hela gymnasietiden. det är inte alls som jag trodde. det är 1000x svårare. men jag har fortfarande lång tid på mig. arbetet ska vara inne om lite drygt 2 veckor. tur att man börjar i tid. men det brukar ändå sluta med att jag sitter med panik sista kvällen och skickar in arbetet 2 minuter innan deadline. jag lär mig aldrig.

imorgon börjar jag klockan 12.00 vilket betyder att jag måste ta bussen som går 10.55, alltså ganska tidigt, inte lika tidigt som idag (08.49!!!) men ändå. jag jobbar i 3 timmar sen slutar jag. verkligen underbart. imorgon arbetar jag på förmiddagen vilket betyder att det kommer vara jävligt lite folk, vilket betyder att vi i kassorna kan ägna oss åt annat, jag ska försöka lära mig hur man gör när kunder vill ta ut pengar, hur man gör när någons kort är helt fucked up och lite annat. typ plugga in alla koder till lösvikterna, det är så himla många. kommer ta ett par månader, eller veckor i alla fall. det kommer säkert inte vara lika stressigt imorgon så då kanske man kan verkligen memorera hur man gör, idag var det mest att få det överstökat så att inte kön växte sig alltför lång!

men nu ska jag se på how i met your mother,
later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0