krånligt internet och hungriga magar

good mornin'
igårkväll tänkte jag blogga men internet krånglade, hur som helst. igår så mötte jag Natta och så drog vi in till stan, satte oss på Waynes och fikade. drack en smoothie, den var typ underbar, med hallon, mango och äpple. vi stannade där tills de stängde och gjorde i princip ingenting utom att snacka. det var mysigt.

idag ska jag äta frukost, våfflor har jag bestämt. igår var jag utan mat fram till 3. jag måste börja äta ordentligt, igår åt jag en fralla och en billypizza, när jag kom hem runt 12 så var jag så hungrig så jag åt en bakpotatis. ibland får jag såna där infall, men nu blir det våfflor.

idag ska jag skriva ut bilder att ha i mina ramar, så jag måste till expert eller något sådant tror jag, sen ska jag köpa en jacka, jag är i desperat behov av en till jacka, min mocka jacka från monki är inte det bästa valet när det regnar, då kan tyget förstöras så jag letar efter en skinnjacka, en billig. att ha som substitut för min älskade mockajacka. men alla är typ slut, om man inte ska ha storleken 40-42. det ska inte jag. gaah vad det är irreterande.

later,

bilderna jag funderar på att förstora

den här (i svartvitt)



sen ett par till,men vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0