mornin'

god morgon, vaknade för ungefär 45 minuter sen. idag måste jag verkligen sätta igång med min samhällsuppsats, den ska vara inne om en vecka så det är ändå helt okej med tid kvar. men hellre jobba nu än att stressa sen. men först ska jag äta frukost.

förresten, igår fick jag ett mail från en lärare, och det var vårt betyg på en redovisning, och jag trodde aldrig att den här läraren skulle sätta MVG på någon (... seriöst, hon ger ut typ vg++)
för hon är ganska hård i sin bedömning, men tydligen så fick vi MVG på vår reddovisning, vilket var jätteroligt! fatta lyckan! det var speciellt roligt att hon tog upp den delen jag hållit i och sa att det var väldigt bra!
jag dansade på rosa moln!

men nu ska jag plugga, det är konstigt med mig, när det går dåligt så pluggar jag inte. då blir jag totalt omotiverad. men när jag får bra betyg och plugget betalar av sig då pluggar jag som en idiot.

later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0