shop until you drop...

det var vad jag gjorde i lördags och här kommer lite av det jag köpte,


skinnjacka från hennes och mau, 299 riksdaler.
vill ha en att varva med, jag har ju min mockajacka från MONKI (som jag älskar! kärlek på den!) men den är inte bra att använda i regn, så då har jag den här att varva med, eftersom den här inte är lika känslig mot vatten!

jackan, detaljer

jackan, på ser den ut såhär.

shorts, BIKBOK. skäms för att lägga ut den här kassa bilden men jag orkar inte ta en ny, men man ser i alla fall helheten, mörka denimshorts.

ett linne, också från hennes o mau. vet inte priset men tror det var en 100-lapp. inte mer.

det var allt för den här gången, resten kommer upp en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0