shopping

jag kom på att jag var och shoppade i lördags. blev bland annat en skinnjacka och ett par shorts, bilder på detta får ni imorgon, så kika in då!

jag kom på att jag är verkligen sämst på att vara ekonomisk. jag skulle betala skinnjackan, men köpet gick inte igenom (trots att jag har pengar på kortet) så mamma fick betala, så då blev jag skyldig henne 400 spänn, men jag visste att jag hade runt 400 riksdaler på kortet så det var ganska lugnt, men då hittade jag ett par shorts som jag var liksom tvungen att köpa, och så står jag i kassan, och jag vet att jag liksom inte borde men jag kör ändå. och så frågar kassörskan om jag inte ska köpa lite hårsaker... och det kan man inte säga nej till... så det blev lite extra pengar... och det sög ju. eftersom jag redan innan shortsen så då ska man ju säga nej till såna där erbjudanden...

aja man lär sig av sina misstag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0