sura citroner, ge mig!

jag har mått skit hela dagen, har lämnat sängen några enstaka gånger. endast för att genast lägga mig ner igen. kunde inte stå upp. har feber. trots att jag knaprat alvedon. jag hade tänkte plugga och umgås med vänner sista dagen på lovet, men den planen gick käpprakt åt skogen.

jag är jättesugen på sura citroner (ni vet godiset som togs bort, sen har de kommit tillbaka) i veckan köpte jag en liten påse godis. med BARA såna citroner.

jag tror jag ska be min pappa att åka och köpa såna och hyra en film åt mig. men nu ska jag stänga av datorn. ni anar inte hur svårt det var att skriva det här inlägget. usch. jag hatar att vara sjuk.

later,


Kommentarer
Postat av: Nelson

Va frisk imorn kväll! För du SKA komma till Malins! <333

2010-04-11 @ 22:12:12
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0