min födelsedag

som ni kanske redan vet så fylde jag jag år i mondags, ni kanske har sett jennys grattis inlägg. tack till er som skrev grattis inlägg, alltså jenny, natta och emma. tack ni som sa grattis till mej på nått sätt. jag hade en grymt bra födelsedag.

här är lite bilder från min födelsedag.


 god jordgubbstårta!



emma och natta kom och åt



jag fick denna jätte coola fjärkontrol av natta emma och jenny. det är värsta stor



här är bilder på mina presenter jag fick. 

trosor, dip linner, en kammera, en kamra väska, saker till kammeran

en fotlänk

en navelpearsing, en sax, en ring.

jag fick lite till saker, trosor, en vatten flaska av emma, jenny och natta, pengar och mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0