inte alls förvirande varför skulle det vara det

måste bara berätta om en sak som hänt idag, idag skulle ringa hem och kolla om min brorsa var hemma det var inte min brorsa som svarade utan det var nån annan, en tjejröst.

tjejen: hej det är malin (!)

jag tänkte att det kanske var min brorsas tjej som drev och försökte svara utan att nån fattade att det var hon.

jag: va?
tjejen: malin.
jag: vem är det? 
tjejen: malin.
jag: jaha, va?
tjejen: malin.
jag: jaha men okej jag har nog ringt fel, hejdå.

jag la på. jag kollade efteråt på nummret jag hade slagit, det var fel! jag hade råkat slå en sjua för mycket. asså det är ju värsta liten changs att det var typ en enda siffras skillnad och vi hade samma namn. 


Kommentarer
Postat av: tesse

men de e typ så! Att folk med samma namn har samma telefonhummer eller nåt? :P det e jätteofta nån med samma namn som svarar när jag ringer fel:P

2010-04-24 @ 20:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0