sova

sovit så dåligt i natt. somnade sent. 02.30 var sista gången jag kollade på klockan. jag blir alltid så stressad när jag inte kan somna, vilket ofta inte hjälper situationen.

hur som helst, kom upp ur sängen utan större problem. sen hade jag skola, på lunchen satt jag ute med Susanna och Matilda. underbart. solen sken. mysigt var det.

just det, Blondinbella var utanför min skola idag, hon var kortare än vad jag trodde.
vi ignorerade henne som de världsvana individer vi är,

nej men det känns fel att störa en person bara för att hon är offentlig.

när jag kom hem gjorde jag pannkakor, ska ha matsäck imorgon. vi ska till en bondgård, vi ha ju etologi just nu så vi ska undersöka djurens beteende.

nu ska jag plugga lite matematik. roligt. roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0