kryssning

kom hem från en liten kryssning för ca en timme sen. är ganska död kan jag säga. tror vi gick och la oss runt 3. sen upp igen 9. jag är en sån tjej som behöver mycket sömn för att gå runt, fast detta gäller bara på helgerna, av någon konstig anledning. på vardagar kan jag sova 4-5 timmar och vara pigg och glad. men på helger behöver jag helt enkelt mer än så.

hur som helst, kryssning är alltid underhållande (minst sagt) och roligt!
åkte med nära barndomsvänner, jag har kännt dem så länge jag kan minnas, och längre än det! vi är som syskon, från vaggan till graven. kärlek till er! kvällen spenderade jag med att dansa, sjunga och spela. killer kombo. jag kom dit med 4 spänn och lämnade färjan med 40 riksdaler. jag 10-dubblade mina pengar. kändes bra. vi dansade. inga kommentarer angående detta. dans är dans. sjungandet då... ja det var inte bara jag som sjöng. (såklart)

jag kan säga att det fanns minst sagt onyktra alternativt jävligt konstiga människor på båten alltså, det var "färjanmatrial" jag har inte sett det, men reklamen såg ut ungerfär som en del personer på båten. galet roliga var de.

hur som helst en mycket trevlig resa. jag har köpt nagellack, mitt svarta har varit slut ett tag så jag köpte sådant och ett topplack.

vet att några av er kommer dö av avundsjuka nu, men de hade mentos tuggumin på båten. ni vet cubes? de fyrkantiga. kärlek! detta inhandlades också.

nu ska jag ut och springa tror jag, egentligen vill jag bara sova. men men,


Kommentarer
Postat av: Nelson

Då måste jag tillägga, att jag och Malin köpte mentoskuber på färjan under höstlovet... mina finns kvar. Hehe skabb x)

2010-04-04 @ 21:10:17
URL: http://reacting.blogg.se/
Postat av: natta

mentos tuggummin <3

2010-04-04 @ 21:25:01
URL: http://www.nathahahalie.devote.se
Postat av: jenny

Nelson: HUR är det MÖJLIGT att de fnns kvar? jag kan tillägga att jag åt upp några av Malins, hehe, men den stora frågan är fortfarande: HUR kan de finnas kvar? det är över 6 månader sen det var höstlov, HUR?



Natta: du har fattat grejjen, vi får ta ett snack med den här Nelson!

2010-04-04 @ 23:27:33
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0