vackra hyllor och djupa teorier om tandtroll

hej. Nelson var inte död. hennes mobil var inte heller död. den var på ljudlös. det sög lite. hon missade en mysig promenad må jag säga. men jag och Nathalie överlevde utan henne, dock inte utan problem, vi saknade dig! men det var ändå myys på promenaden. jag utgår från att ni förstår situationen. jag är helt enkelt för lat för att förklara djupare än vad jag redan gjort.

efter promenaden kom jag hem (nähäää?-varning på den kommentaren kände jag) sen skrivade jag (läs pappa) upp en hylla. över min säng. det blev om jag får säga det själv myclet vackert. jag är nöjd.

imorgon ska jag till tandläkaren, jag har ALDRIG haft hål i tänderna, men jag måste erkänna att jag är en smula rädd för det, inte för att jag är dålig på att borsta gaddarna (jo det spelar väl inte lite...) utan för att en kille i min klass sa att alla normala barn haft just hål i tänderna. 

Jag anser att jag är ett "normalt barn", vissa skulle kanske tycka motsatsen men detta är min blogg och jag bestämmer, diktatur skulle jag inte kalla det men jag bestämmer, diktatur har en negativ klang och jag tycker inte vi ska använde ord med negativ klang i samband med bloggen, en än gång, jag bestämmer! malin också eftersom bloggen är liksom hennes också, men hur som helst: jag har inte haft hål i tänderma. vilket betyder att eftersom jag är ett normalt barn så kommer jag troligtvis att ha det imorgon. det suger. men jag är förberedd i alla fall.

men jag ska dit tidigt imorgon. 9.15 (på ett lov? jag är chockad!)

efter tandläkaren ska jag till gymmet, sen ska jag till jobbet.
jag är en produktiv människa.

men nu ska jag se på how i met your mother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0