fyfan vilken grym resa

oj oj oj, kom precis hem efter en legendarisk roadtrip med Malin och Kai, även om jag sov 50% av den, men sover man inget sista natten på grund av olika anledningar så måste man få sova i bilen, jag gjorde dock roliga/skrämmande saker i sömnen, påminde enligt malin om tjejen i paranormal activity (tack för den!)

tyskland var galet awesome, ni som inte var där missade något storslaget. länge sen jag haft så roligt.

bilder kommer när Nathalie laddat upp, allas vår mästerfotograf. puss till henne. dock är det bara från de första 5 dagarna. resten av tiden hade vi bara en filmkamera (Malins och mina filmer på den asså, haha, vi har en film när vi har någon slags mission impossible anda och hoppar på soffor och letar frenetiskt efter en rockring, ja resten vill ni inte veta, mission impossible var något sånär normalt)


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0