att sova borta eller att inte sova borta, det är frågan?

kom precis innanför dörren, och om en kvart ska jag iväg igen,
sov hos Matilda på värmdö inatt, det var jag, Linnie Winnie, Sus, Ella, Jessie, Feliciaa, och vi får inte glömm Matildas underbara hund Nisse, jag vill också ha en hund.
jag är trött, jag somnade halv 5, och halv 12 vaknade vi, snark... aja,
vi såg på film, Råttatoulie, Eva och Adam, och mitt liv som popstjärna.
jag och Mathilda var ute och gick med Nisse när de andra såg Råttatoulie, den är inte bra, det är inte de andra heller i och för sig.

i alla fall, snart ska jag dra mot Malin, ska sova där. i alla fall, nu måste jag packa om väskan, och skynda mig lite.
hörs när jag kommer dit

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0