bror. duktig

hemma efter ett långt pass på gymmet. sprang ca: 4 km på löpbandet och sen körde jag 3 km på crossmaskinen. plus styrketräning. nu känner jag mig trött i benen och i huvudet. ska lägga mig tidigt. imrgon börjar ju skolan. blandade känslor inför det. jobbigt men kul. jag har vant mig vid jullovslivet nu, bara shoppa, umgås, se film, fika, det är ett kul liv. men man ska inte b
ha för mycket av det goda. nu är det dags för att göra lite nytta.
plugga och träna kommer det bli mer av. har bokat ett pass aerobics nu på tisdag. kör inget imorgon, kroppen måste ju bygga muskler minst 24-48 timmar, därför ska man undvika att träna 2 dagar efter varann. men men, man dör väl inte av det. vad vet jag.

men nu ska jag städa i ordning på mitt rum,sedan packa väskan, kanske träffa Anita snabbt. Jag tror hon vill ha tillbaka sin halsduk som hon glömt.

men hörs senare


såg att dessa skor kostade 50 pix på Nelly.com, LYCKA!!!
vad gör man, jo klickar sig in på sidan, men då är de slut. är det konstigt att man lackar?

har inget med inlägget att göra men jaja.


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra kväll? (:

2010-01-10 @ 20:46:44
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0