shop until you drop


jag måste säga att det sticker lite i hjärtat (dock mest i plånboken) när jag tittar på julens inköp. jag är väldit nöjd med vad jag köpt, lite baskläder, och annat.

det jag behövde köpa, var 2 saker, det var 2 viktiga saker som verkligen behövdes, ett par stövlar/boots och en stor väska.
jag har köpt i stort sett allt utom detta.

jag har köpt:

-jeansblå dojjor, converse
-korallfärgade dojjor, converse
-en lila tjockiströja/munkis/what ever
-en kopp (?)
-en jacka, som är som en skinnjacka i mocka.
- en bok
-en kjol
-jeansleggins
- en svart tee med text.
-en vit tee med tryck
- en mini-mini-väska

det som är roligast med detta är att inte ens hälften var på rea, t-shirtsen, och koppen var på rea. that´s it.

men aja, jag har pengar kvar att köpa boots, och en väska för så det löser sig.

här kommer lite av vad jag köpt. det här är det enda jag fått någorlunda bilder på, det andra ser inte okej ut när man fotar det utan stativ, jag skulle kunna tänka mig att man sätter på sig det så ser det nog bättre ut men då behöver jag någon som tar fotona, och jag hade ingen som kunde hjälpa mig med det, igår kväll halv 2 när jag tog bilderna, sen kunde jag ända inte ladda upp dem för att nätet hade ingen täckning.


converse, korallfärgade, jag gillar dem, de kommer sitta fint i sommar med brunbrända ben,

en kopp, fråga mig inte varför jag köpte en kopp, känner mig som en 97årig gammal gumma. men men. den var söt

den jeansfärgade versionen, kommer användas flitigt. jag använder dem redan...
den kvällen det var -24 grader använde jag dessa, dock tycker de flesta att jag var knasig, men dem är ju snygga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0