ducka för intressepilarna gott folk.

jag är helt slut efter att ha åkt skidor en hel dag, fick knappt sitta ner och äta. kul var det i alla fall, jag försökte lära Malin att åka, och jag måste säga att hennes teknik förbättrades galet mycket. Vi testade lite "stoppsvängar" som jag kallar det, Paralellsvängar och jag fick Malin att göra lite saker som hon tycker är läskiga, Jag vill få upp hennes fart, men hon är lite halvt rädd, och väldigt försiktig i sin åkning, vilket är förståligt efter alla berättelser från både mig och andra om skidolyckor... hihi.

I backen var det en temperatur på -12 grader, vilket var lite väl lite enligt mig.
mina fötter blir nog aldrig sig själva igen, trots mina försök till värme i form av sockor och strumpor.

ni som är helt ointresserade av skidåkning och mina fötter har nog somnat, och ni som fortfarande är vid medvetande, guldstjärna till er.

ps: finns sjukt roliga männsikor som bara helt random börjar snacka med en, jag stod och snackade i min Mobil, vid slutet av liften, Malin har åkt en bit ner i backen, då kommer det fram en kille och säger följande:
Random kille-har du verkligen tid för det där ?
Jag- Ehm... jadå!

Random kille ler stort. jag ser frågande ut. Random kille och hans vän åker ner. jag lägger ner mobilen och åker efter Malin, på vägen susar jag förbi både Malin och Random kille (mohahaha)
jag står vid liften och väntar på Malin i liften, då kommer Random kille och hans sällskap ner för backen, någon minut efter mig, och Random kille ler stort igen.
jag fattar inte, på vilket sätt såg det ut som om jag inte hade tid att prata i mobil? galet.
ds.

ps 2: intresseklubben sprängs nog av överbelastning efter detta inlägg, ni som inte är medlemmar, ni är nog tvunga att ducka för intressepilarna. ds 2

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: åhh tack :D!

2010-01-03 @ 13:03:34
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0