hemma från gymmet

kom hem från gymmet för ett tag sen, har hunnit duscha och äta en skål med hallon, blåbär och jordgubbar också. mumma! frukt och bär måste vara guds gåva till männsikan.

just det, var i alla fall på gymmet med Nathalie, Emma och Malin. trevlans var det. svår koregrafi (vi körde aerobics) men inte särsklit hård träning. jag ville stanna och springa på löpbandet, men Malins föräldrar ville hem...  haha nejdå, det var snällt att dom körde dit oss!

i alla fall, vi bokade ett nytt pass på torsdag, bräda blev det. halv 6. ganska tidigt. jag slutar runt halv 4, är hemma kvart över 4. men men, det ska bli kul. step-up brukar vara lite hårdare och lite mer kondition än rytm och så.

imorgon börjar jag 08.20 vilket betyder att jag måste ta bussen som går halv 8 (!) inte ok. har engelska, sen håltimme. sen natur och matte. slutar 14.05 KATCHIIING! 

nu ska jag plugga lite, sedan sova. blir att lägga sig tidigt ikväll. men kanske lägger upp ett inlägg senare. men bara kanske. så tills vidare säger jag såhär. GOD NATT!



PS: nu i helgen åker era bloggerskor bort förresten, ingen bloggning i helgen. det kanske kommer upp ett inlägg men då får ni se det som en trevlig överaskning. det är ju några dagar tills dess, men tyckte att jag skulle förbereda er så att det inte kommer som en chock sedan, blir så jobbigt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0