I LOVE YOU MAN!


dagen spenderades med Anita och Tesse, en evighet sen man träffade de sköna brudarna. en dag på stan med fika fick det bli.
the muffin bakery har goda muffins.

jag känner att jag snart tömt the center på kläder, prylar, dojjor. ni fattar grejjen. fick i alla fall med mig en kopp låter som en gammal gumma på 97 år gjort ett kap! men FYI så var koppen gullig. jag får det inte att låta bättre right? i alla fall, jag köpte en kopp. end of story.

sedan köpte jag en bok... att klistra in alla mina kvitton i. det kommer inte blir roligt, se på svart och vitt hur mycket man slösat, men säkert bra på ett eller annat sätt. nu under jullovet blir det mycket fika, luncha och shopping, och bio. vill inte veta hur mycket pengar jag lagt ut nu under lovet men men, man måste ju leva.

sedan hem, sen dra vidare till Malin, se på film med de jag spenderat dagen med. vi såg I LOVE YOU MAN!
helt ok film, ni som sett how i met your mother... ni andra, gör det. helst i morgon (centralskolan är också värt att se FYI liksom)

i alla fall åter till filmen, ni som sett how i met your mother ni vet ju vem Marshall är, och ni vet också vem Barney är (annars kan ni inte ha tittat på det), i alla fall, i filmen I LOVE YOU MAN! så kan man säga att Marshall får lite av Barneys personlighet. Han blir mer player, och vet inte (inget ont mot Barney, Barney är awesome!)

det blir ganska fel i alla fall, Marshall ska vara den gulliga, överdrivet söta killen som typ gör allt för sin tjej (Lily, om är Marshalls kvinnliga motsvarighet, men både Marshall och Lily är på samma gång ganska awesome!)
men nu är han... en Barney... inte lika Awesome som BARNEY, det finns bara en BARNEY, men ni fattar grejjen.

(how i met your mother borde vara en mänsklig rättighet, jag ska göra en lista över saker som borde läggas till på mänskliga-rättigheters-listan... en annan dag)

men nu

over n' out

ps: filmen var ok

ps 2: när jag kom hem, satt det fullt med folk i min källare, alltid trevligt att mötas av ett hav med männsikor!
det var ganska trevligt. jag var nämligen inte trött, så jag kunde umgås lite med dem... ( se på film)

ps 3: nu ska jag verklgien sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0