jacuzzi och ZOMBIES är myyys!

hej,

jag kom precis hem från Malin, gårdagen var myys,
Jag, Emma, Tiemo, Nathalie, Malin och Erik var hemma hos Malin, vi badade jacuzzi och såg på Zombie-film,
jag gillade jacuzzin mest. hoppade högt i zombiefilmen, Natta tyckte inte att det var särskilt trevligt att sitta bredvid både mig och Malin. vi är nog de mest lättskrämda i världshistorien. (fast Tiemo hoppade också högt, han höll på att tappa chipsskålen en gång haha)

i alla fall, runt 2, halv 3 (?) drog killarna och vi satt kvar. Jag och Emma slumrade i Malins soffa ett tag, sen tog vi tag i situationen och runt halv 5 gick jag och Natta hem till Natta. Somnade runt 6. vaknade halv 1? tidsuppfattningen är inte särskilt bra.

nu är jag i alla fall hemma, ska plugga Ekonomi nu. GAAAH! så tråkigt.
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0