jag undviker inte alls mitt berg av plugg som bara växer och växer

Ganska random inlägg men jag har tråkigt.

ja, sedan jag kom hem har jag gjort i princip allt utom att plugga. det suger eftersom jag har samhällsprov i Ekonomi imorgon och ikväll... typ klockan nitton noll noll så kommer det hit en del folk. jag har alltså 3 timmar på mig att få ihop en bra formulering på ekonomifrågorna. det borde gå. om jag koncentrerar mig och stänger av datorn. men det har jag verkligen inte någon lust med.

jag är dessutom lite bitter. mina vänner är på Bio. jag blev tillfrågad X antal gånger (X=42) om jag ville följa med. jag börjar ångra mitt val. bittert. men jag var tvungen att säga nej, jag ahr prov imorgon, dessutom har jag sett filmen. so that´s that.

nu ska jag sluta klaga och vara lite glad.

jag är ganska överlycklig över mina varma och Fina stövlar. nu kan jag sluta gå i converse. (jag gillade inte mina andra stövlar... jag har sammanlagt 3 par stövlar som jag inte vill sätta på mina fossingar, men nu har jag ett par jag gillar! LYCKA stavas det!)

sen är jag glad för min Sjal och mina halsband. och mina vänner och min familj. hjärta på er!

nu ska jag plugga fy fan för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0