min dag

hej hej,
jag är trött. varit det hela dagen. knasigt. kanske för attjag ställde min klocka på 6. sen märkte jag att min klocka gick 1 timme före. alltså ringde klockan 5 (!)
men jag somnade om. vaknade, kollade på klockan och den var 07.28 (!) PANIK! bussen skulle gå om 20 minuter.
sen kom jag på att klockan var 06.28, den gick ju en timme fel. så jag somnade om, vaknade 5 över 7. så då hann jag både äta frukost och sminka mig. trevlans.

skolan gick bra. kom lite sent, bussjäveln var sen, så jag missade tåget. så kommer in 5 minuter sent, och bara springer fram och sätter mig på sista raden (tränger mej alltså förbi alla...)
vem kom på att man ska ha dubbeltimme i naturkunskap på måndagmorgon? jag och Simon disskuterade detta när vi var sena till lektionen, kom inte fram till något.

Lunchen var god, åt vegitariskt på hermans. sjukt värt.

på spanska väckte jag Linnea 3 gånger, hon var tröttare än jag.

på so:n pratade vi ekonomi, sjukt komplicerat och tråkigt enligt mig.

kom hem 16.20 för bussjäveln var försenad 20 minuter, så jag och tvillingen gick hem. trevligt var det.

nu ska jag fixa mitt rum, Linnie och Tove plus family kommer hit

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0