MOBil

ny mobil ska inhandlas inom den närmsta framtiden.
efter min förra mobils bråda död, efter ett olycksaligt fall in i en vägg så har jag använt min broders gamla. den är väldans trevlig, tro inget annat, men lite väl gammal och långsam. så nu efter en månad med denna nya för mig, men ändå gammla mobil så har jag bestämt mig för att inhandla en ny.

frågan är vilken?
jag har klämt lite på en Samsung S5230, en söt liten touch-historia. passar mig utmärkt.

jag får inte ha en alltför dyr då det känns som möjligheten att även denna tar ett språng och ramlar in i väggen är ganska stor. med andra ord, att jag får fnatt och råkar slänga in den i väggen, det var INTE det som hände med den förra, den gled ur min hand, jag slängde den INTE!
(ögonvittnena som säger något anat ljuger, jag gillade min mobil)


men vad tycker ni om denna skönhet? jag gillar't, eller nej... jag älskar't!


Kommentarer
Postat av: natttttaaaaaaaaaa

KÖP!! och joina samsungcrew jao! samsung är det enda rätta!! samsung is the shit( inte skiten utan THE SHIT!) SATSA! (missförstå inte satsa nu, jag menar att du ska satsa på att köpa den, inte att då ska satsa på något annat, eeh.. jaaa du fattar grejen)

2010-01-06 @ 18:48:27
URL: http://www.nathahahalie.devote.se
Postat av: Anita

Jag måste bara hålla med! Samsung är bääst, våga stå emot den alldeles för överskattade sony ericsson trenden! Det är mycket coolare att ha samsung.

2010-01-06 @ 20:03:19
URL: http://anitatesse.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag måste bara hålla med! Samsung är bääst, våga stå emot den alldeles för överskattade sony ericsson trenden! Det är mycket coolare att ha samsung.

2010-01-06 @ 20:03:23
URL: http://anitatesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0