planer och bilder från igår

hej, eller god morgon?
har precis tagit en dusch, ska snart äta frukost. för första gången på länge vet jag inte alls hur jag spendera min dag. har ingen som helst aning, ska på middag ikväll, men innan dess, inga planer!
får se vad man kan hitta på, tror jag ska försöka städa mitt rum, ser förjävligt ut, hittar ingenting. men det är så tråkigt att städa så vi får se.

men nu, Frukost!

bjuder på lite bilder från igår

Tesse och Anita på the muffin Bakery (som förövrigt har världens sämsta ljus, går inte att få bättre bilder där inne, i alla fall inte med min kamera)

jag lånade tesses glasögon, och såg GALEN ut.

Malin lånade tesses glasögon och såg normal ut

som sagt... bilderna är inte bra. men vi fikade i alla fall. muffins är gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0