school

idag var det skoldag. tisdag också. i min skola har vi om sagt speciellt schema på tisdagar, inget schemalagt utan lärare får boka in de klasser de tycker behöver extra lektioner.
idag hade vi en mässa om individuella valen, ganska värdelöst. för mig i alla fall. jag visste det mesta sedan tidigare. men aja. sen lunch på Coffeehouse by George. yummie, yummie på det.


sedan matte, ganska knasigt.
vi började kvart över 1.
och läraren ska skriva upp i vilken sal man ska vara. men kvart över hade inte vår lärare gjort det. några kollade på skolans hemsida efter info, några gick till expeditionen , några sökte upp hennes arbetsrum. n ingen visste någonting. expedtionen sa att ingen sett henne under hela dagen de ringde henne till och med. halv 2 så bestämde vi oss för att gå hem.
vem kommer promenerande när vi är påväg ner för trappan? vår lärare. hon typ frågar var vi är påväg och ser anklagande på oss.
några i vår klass tycker att det är fel, och frågar varför hon inte svarade i mobilen eller skrivit upp i vilken sal vi skulle vara i. och de säger också att vi letat efter henne så gott vi kunnat.
vet ni vad hon säger?

- Men har ni kollat under salbokning (vilket vi gjort)?

GAAH! blev sjukt irreterad. fick i alla fall tillbaka nationella provet.
fyfan va sur jag blev. en  poäng i från MVG, en poäng.
så jävla surt.
min lärare sa i alla fall att jag har stora chanser till MVG i de resterande kurserna.

men ändå. sjukt irreterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0