... (som sagt fyndiga rubriker är min grej)

imorgon kommer jag troligen stanna hemma från skolan, fy vad jag hatar att vara sjuk. det känns dock bättre att stanna hemma och vila än att gå till skolan och smitta ner halva klassen,
och bara känna sig trött och hängig och allmänt sjuk i skolan är inte en hit. men på torsdag kommer jag vara fit for fight.
Då ska jag,Emma och Malin på friskis och svettis. Ett pass i bräda. typ step-up brädor ni vet? Emma och Malin struntade i aerobics-passet idag. båda hade läxor. sen skulle ju inte jag följa med (jag intalar mig själv att det också var en anledning för dem att vara hemma, haha)

har precis druckit varm choklad. lenar halsen något enormt, något som var mycket efterfrågat då det känns som om min hals konstant rivs sönder av ett rivjärn.

men hörs senare.
love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0