att städa en garderob.

jag är sällan metodisk när jag tar tag i saker. som igårkväll. efter månader av slarv så tänkte jag att det var dags. sagt och gjort. klockan halv 3 på natten öste jag ut precis ALLT ur min garderob. högarna på golvet var många och stora. det börjar se bättre ut nu. men fortfarande. inte bra. ett tips. om ni ska städa er garderob, får jag föreslå att göra det dagtid? och arbeta metodiskt. med andra ord ös inte ner allt på golvet.

en bra nyhet: jag hittade mitt gröna magkorta linne.
en dåligt nyhet: jag har kläder precis överallt, jag har kläder i sängen, på skrivbordet, i bokhyllan, på golvet, i papperskorgen hittade jag en gammal t-shirt som inte skulle slängas.

just det, jag har hunnit med ett 7-timmars pass på jobbet också,

det är min dag, i ett nötskal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0