ett linne, försvunnet, dött eller begravet (i kläder)?

jag har ett stort problem nu. mitt magkorta linne i militärgrönt som jag älskar är som bortblåst. det ligger troligtvis någonstans i min garderob. som är gigantisk, enligt mina mått.  saken är att den senaste tiden, det vill säga sedan i maj ungefär (nu överdriver jag inte) så har jag varit ganska lat av mig. jag har helt enkelt inte orkat städa. folk tycker att det är fint i mitt rum, för den officiella historian är att jag städar. men jag slänger helt sonika ner allt. inte bara kläder, i min garderob. här om dagen hittade jag en vattenflaska jag letat efter ett tag, min tandborste låg där mina linnen låg förr. det faller i princip ut saker. därinne ligger alltså linnet i fråga. troligtvis. är det värt risken att börja leta efter det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0