PEACE AND LOVE

haft en grym vecka i borlänge, att jag sovit 8 av de 8,5 timmar jag varit hemma kanske säger ett och annat, veckan kan sammanfattas såhär:

helt awesome konserter, musiken var grym, stämningen på topp. På Hoeffmaestro & Chraa kom jag och Malin in genom entrén när de började spela (ja, vi är bra på att hålla tider) och när konserten var slut stod vi längst fram vid staketet, har fortfarande ingen aning om hur det gick till. grymt var det i alla fall.

kvällarna var spårade. Galet spårade. aldrig varit med om något dräggigare. men helt grymt underbart var det. majoriteten var så jäkla underbara mot varandra, det är en konstig känsla när i princip alla kan prata med alla. grymt. Alkoholen flödade, behövde jag ens säga det?

människorna var helt jävla awesome, har träffat människor som jag inte kommer glömma i första taget. alla var så grymt taggade. 

badhuset var ett plus. vädret var awesome. tältet spenderade jag inte många timmar i. att få en grov dialekt efter att ha träffat en göteborgare är sjukt underskattat (hör ni det? dialekt = grymt)

what happens at Peace and love stays at Peace and love? (...Eller?) 

jag har i alla fall haft så galet roligt att jag inte vet vart jag ska ta vägen imorgon. kommer troligtvis sova majoriteten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0