random random random

det är så galet varmt. fortfarande. fast det är natt. galet är ordet.
köpte en mycket fin tröja idag. jag ska klippa sönder den. då blir den ännu lite finare. inspiration frän P&L.
längtar galet till Tyskland-resan. en vecka kvar. och 4 dagar. nått sånt. det komme bli så galet roligt. underbart. och awesome. (dessa 3 är mina favoritord)

jag gillar att sitta uppe på nätterna och smsa. jag funderar på att vänta tills min bror kommer hem från kvällens strapatser. jag har gjort det någon gång tidigare. mest för att se så att han kommer hem. egentligen vore det bra. om jag var uppe lite längre. jobbar sent imorgon och då är det jobbigt att vakna tidigt på morgonen. man får liksom ingen energi till kvällen. tisdagar är faktiskt en bra kväll att jobba på, det är lugnt då. inte mycket folk i rörelse.

vad ska det här inlägget leda till? det vet nog ingen, eftersom inte ens författaren själv är vidare säker. nog om det.

i helgen har jag knäppt fina bilder. ni får se dem imorgon.

jag har fått kommentarer om min solbränna idag. uppskattat som tusan. jag klär inte i att vara blek. även på peace and love fick jag kommentarer om att jag var solbränd, en trodde att jag var från sydamerika.

nu kom bror min innanför dörren. antingen är han snabbare än jag trodde eller så är det jag som är långsam. jag tror på det senare. mina ögon tåras för att jag är så trött. så nu ska jag sova.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0