tur och kaos

usch vad jag hatar att städa, det är fan det tråkigaste som finns. detta är egentligen inte en sak som jag borde tycka, för jag älskar när det är ordning omkring mig. det går ju inte ihop, älska ordning men hata att städa. saken är att det är inte så att jag inte klarar av Kaos, då hade jag haft seriösa problem, nää kaos fungerar också.

nu är det trots allt lite mer städat i mitt rum, läs: jag smockade in ALLT i min garderob, thank good for big closets. nu slipper jag se skiten i alla fall, det man inte ser finns inte-principen är fin (i alla fall i det här scenariot)

idag vann jag en biobiljett förresten, den kom hem i ett brev på brevlådan, jag som i princip aldrig får brev! på peace and love fick man kasta 3 bollar, minst 2 skulle hamna i en hink för att man skulle ha någon chans att vinna, jag täffade 3/3 (oj oj oj vad man kan skryta), skrev sedan upp mitt namn, och pang boom så fick jag brevet. ibland har man tur.

om 2 timmar ska jag bege mig till mitt jobb, livet är underbart. imorgon drar jag till Nelsons landställe, kommer bli Epic. nää nu ska jag göra det jag gör bäst. ingenting, bara chilla. jag skulle nog växa fast i min säng om jag inte hade några vänner. fy fan vad sorgligt.

later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0