ganska tråkigt inlägg, var god gå vidare. men det kanske kan vara lite mysigt att läsa sånt också. så ni får göra som ni vill

ni som har något bättre för er (eliminerade väl cirka 0% av våra läsare, om ni hade något bättre för er skulle ni nog göra det...) eller helt enkelt inte vill läsa ett otroligt tråkigt inlägg kan strunta i att läsa. jag var bara tvungen att ladda upp detta, egentligen skäms jag något enormt över hur tråkigt det är, men har jag skrivit det så ska det upp, det är min filosofi när det gäller bloggen, (annars skulle ni inte få mycket att läsa)

i princip första gången jag inte springer omkring idag.

började runt 13.00 med att sola hos Malin, har fått färg som tusan. sen MAKE UP STORE, jag och Malin kom dit helt utan smink. Malin kom ut ur affären med en fin vardagsmakeup, plus en påse med smink för mucho dinero.

middag på McDonald´s, patetisk man känner sig... förresten, jag har tänkt på en sak, det är galet. jag brukar vara den som är hungrig, och när det är dags för mat så äter jag. ordentligt (min mamma brukar säga att man vet aldrig när man få mat nästa gång, när jag lassar in) dock gäller inte detta på McDonald´s. 
den enda menyn jag någonsin orkat äta upp är Happy Meal. någon gång kanske jag smällt i mig en QP-meny, men det var i så fall längesedan. jag orkar helt enkelt inte så mycket, men BARA på McDonald´s...

oj kolla en BRYYYYYYYY-BJÖRN!!!

aja, sedan tog jag och Malin oss in till stan, där träffade vi folk. tittade och hoppade till Salem Al Fakir, jag och Malin kände oss grovt malplacerade. men trevligt var det. Efter ett tag av hoppande så vandrade vi vidare, vi hittade ett tält som visade matchen mellan Mexiko och Frankrike (2-0),

förresten är hela stan full med människor. överallt. det är trevligt.

nu är jag lite osammanhängade, jag skulle till och med säga att inlägget är för tråkigt för att laddas upp, men har jag skrivit ett långt och totalt ointressant inlägg ska jag banne mig ladda upp det, det är ju dyrbar tid vi pratar om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0