gymmet

vi har ju glömt bort att gymma, inte okej.
idag bar det i alla fall av, 35 minuter innan stängning vandrade vi in, jag och Malin. redo för krig. okej, nu blevdet lite väl dramatiskt. allt utom att vi var redo för krig är sant.

sprang 5 kilometer, ganska stolt över mig själv. vart väldans nöjd med tiden nämligen. 26.42 minuter. trots håll.
kanske inte bästa tiden enligt er, men för mig var det faktiskt en bra tid. speciellt när gymmandet har varit sisodär de senaste veckorna (2-4 ggr i veckan? eller inte!)

aja, från en sak till en annan. har köpt en ny kamera. en Nikon D5000 blev det. har varit på äventyr hela kvällen, så det är först nu jag har tid att testa den. i´ll let you know what i think!

nu: duscha!

Later,

Kommentarer
Postat av: Nelson

Är inte det en såndär tuff där man kan flytta runt skärmen? ;) Ofta du bara köpte den sådär? Implusköp? ^^

2010-06-08 @ 22:19:45
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0