klänning och skor


helhet, en dålig sådan, ljuset är så dåligt när det är mulet att allt bara blir åt helvete dåligt när man ska ta foton. inte roligt. plus att jag vet att det ser ut som om klänningen är ett tält. jag ska inte ha den på det här sättet. oj vad mycket negativt det blev, det är bara det att den är så mycket finare i verkligheten.


detaljer, bra foto faktiskt. eller bättre än det förra.


systers skor, jag kommer nog övertala henne om att få låna dessa i sommar. så söta!
väldigt stora i hälen för mig, men man får snöra dem ordentligt så håller det.

det var köpen från Nelly.se
jag är jättenöjd, kommer definitvt handla där fler gånger. vi fick hem paketet efter ca 3 arbetsdagar. inte illa pinkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0