mornin

god morgon, vaknade för nån timme sen. usch vad seg jag är idag. ska snart hoppa in i duschen och vakna till lite.

idag är det egentligen yrkesdag i skolan, det betyder att olika personer från olika yrken kommer föreläsa om sitt jobb. säkert väldigt intressant. men jag är tuff och missar det (ganska avsiktligt val dock, men det låter finare om vi skriver att jag missat det)

ska ta tag i mitt rum idag. om jag beskriva mitt rum med ett ord skulle det vara KAOS.

jag är så jäkla dålig på att hålla ordning. det har ganska mycket att göra med att jag missbedömmer tiden, jag är en sådan jävla tidsopitimist i vissa situationer. t.ex. när det gäller att välja kläder. det är tragiskt.

men jag brukar tänka att jag behöver 10-20 minuter. haha. vilket skämt. på morgonen (innan skolan) har jag liksom inget annat val, eftersom jag går upp cirka 15 minuter innan bussen går. då blir det ofta att slänga på sig något. men på eftermiddagarna eller om jag har sovmorgon. det är sorgligt.

jag sätter på mig något plagg. drar av det. tar på mig ett nytt. testar en hel ny kombo. drar av mig tröjan. testar en ny. byter strumpor. tar på mig första tröjan igen. byter till en klänning. tar på mig skor. ar av mig klänningen. drar på mig en stor myströja. och ett par leggins. tar av mig tröjan och byter till over-size-linne. försöker rota fram ett par shorts. tar av mig leggins. tar på mig de första byxorna. byter raskt ut dem mot shortsen som ligger på golvet. byter over-size-linnet mot en t-shirt.

slutar med att jag sätter på mig någon helt random kombo som inte hänger ihop någonstans, men som jag gillar på något sätt. och drar iväg. allt annat (plus lite till som ramlar ut ur min garderob) ligger kvar på golvet.

nu ska jag en dusch, sen klä på mig...usch, förstår ni vad jag kommer behöva städa sen. jag har nämligen haft ganska många (runt 5) sovmorgonar i rad nu...

hemska tanke.

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0