nu är det fan natt

nu ska jag sova. (... om det såå är det sista jag gör)

ni kan ju bortse från det faktum att jag är ganska tråkig. men klockan är 2 på natten. det är inte tid för fyndighet, det är tid för sömn.

ni vet att man har cykler, olika tider under dygnet när man är helt slut okej ni kanske inte vet om det, men jag har det i alla fall. mina är mellan 15-17 och 2-3. där i mellan kan jag faktiskt vara ganska vaken och rolig. tro det eller ej.

nej, nu tappade jag tråden, ännu ett symptom på att jag är trött, nää just det, jag tappar i princip alltid tråden och flyter in på andra spår, detta brukar jag och mina vänner ha diskussioner om och en gång så ledde detta till ... nää nu gjorde jag det igen, järnspikar.

vi säger såhär,
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0