shopping

well... vad ska man säga, jag tog en liten paus i pluggandet och åkte och shoppade. inte bra för plånboken eller plugget, men nödvändigt för själen. hittade mycket fint.
byxdress, body, magtröja, cykelbyxor, randiga strumpbyxor var lite av det som fick följa med hem. Malin bad mig köpa ett Linne på BikBok också, det var 50% off där idag. fick även med mig ett par pilotbrillor. har velat ha ett par i några evigheter, men inte köpt (ibland är logiken hög).

bilder kommer senare

hittade även världens finaste skor på Belle. 299 riksdaler. så värt det. dock fanns det stora problem. 39 var trång i tårna, men i hälen satt den nästan nästan perfekt. lite stor bara.

40 var lagom längd men way to big i hälen. så det blev inget köp. trots kärleken till dem. varför har jag knasiga fötter. varför?

hur som helst. köpte även en studentpresent till Carro som tar studenten imorgon.

nu är min pluggsituation kaosartad. måste ta tag i detta.


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0