tävlingsmänniska och en dålig förlorare

mådde verkligen inte bra i morse, usch hatar att vara sjuk. men fram mot eftermiddagen blev det bättre och jag åkte med Kusin, pappa och syster och spelade minigolf.

jag har aldrig vunnit på minigolf, idag vann jag! hur underbart?

jag är en sådan person, när det går bra för mig, då är jag ganska awesome medspelare, rolig person och en trevlig människa. när det går dåligt därimot, då brakar helvetet löst. jag är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna (fråga bara mina nära vänner, oj oj oj) och en dålig förlorare så att det bara skriker om det. jag hatar att förlora.  jag vill helst bara skita i spelet överhuvudtaget om det går dåligt, eller så blir jag taggad till att köra bättre och vinna hela skiten, det är olika varje gång. kan ju tillägga att när jag spelade fotboll hade oftast domaren något med vår förlust att göra. haha, oj oj oj.

later,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0