till havs

idag har Jag och Malin seglat. på min segelbåt. med min mamma, pappa och syster. mysigt. bortsett från vädret som var värsta möjliga. spöregn, svar: ja.

när vi åt lunch med Fredde, Martina och Tiemo. plus Tiemos föräldrar. så var det underbart väder. verkligen stekande värme och sol. awesome!

senare kanske Malin kommer hit, hon ska nog sova här. trevlans.

igår kväll var jag på Middag hos Tiemo, och lärde mig spela Battlefield. efter ett tag fick man in "knycken" och då flöt det på ganska bra (låter som om jag pratar om en bilkö och inte ett spel som går ut på at skjuta ner andra soldater... men men)

hur som helst, efter ett tags spelande så var jag ganska duktig om jag får säga det själv.

nu ska jag äta middag, pasta med pesto tror jag.

later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0