trött, men det är ovärt att sova

äntligen klar med uppsatsen, imorgon är jag ledig. då blir det plugg till sista provet för terminen. i kemi. min lärare förstör sommaren känner jag. men jag funderar på att ligga ute med boken i solen, och köpa melon alternativt jordgubbar. då blir plugget inte lika jobbigt!

på fredag har jag idrott, sen prov i kemi. sen blir det studentmiddag hos min barndomsvän Carro. förhoppningsvis kanske jag hinner till grönan och får se Mando Diao.

jag är trött som tusan, var uppe på tok för länge i går kväll, och gick upp på tok för tidigt idag, men eftersom jag är ledig imorgon känns det ovärt att lägga sig redan!

later,
LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 @ 03:31:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0