39 kr kilot. då springer man/alla

trevlig kväll. alla sitter i soffan. alla pratar i mun på varann. Malin nämner något om att godiset kostar 39  kr per kilot på COOP. detta resulterar i att alla går tidigare för att kunna springa till COOP för att köpa ett par hekto.
jag var inte sugen på godis. plus att dem inte hade mina favoritsorter. jag köpte ändå. jag ställer upp för laget liksom. min familj har smaskat i sig godis nu. jag är dem evigt tacksam. jag är nämligen mätt. jag vill inte ha mer godis. men jag är som typ vilddjuren på det sättet. om det finns mat (i det här fallet godis) så äter man. galet. men sant. om man sätter en vild häst (eller heter det vildhäst?) i en lada (eller ett hus för den delen) som är fullt med vete. vi snackar enorma mängder. typ... 300 kubikmeter vete. det är väl ganska mycket?
då äter vildhästen. den äter fast den är mätt. den äter tills den dör.

fast oroa er inte jag vet när jag ska sluta. och förresten köpte jag bara godis för 12,57 kr. inte ens ett halvt kilo. det dör man inte av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0