bråttom, smart som man är så lägger man upp ett inlägg som är lite extra långt då....

hej
min buss går om 40 minuter. om jag missar den kommer jag 30 minuter sent. inte bra.
måste packa ner mina gymsaker och hitta något vettigt att ha på mig. funderar på skjortan. en favorit helt klart ett av mina bästa köp. just nu har jag ett par tröjor som jag fullkomligt älskar. de är lätta att matcha och fina.
skulle helst bara varva mellan dessa tröjor men det blir ju tråkigt i längden. så nu har jag lite problem. finns för mycket i min garderob.

men jag tror det blir svarta jeans, jeansblå converse (inte äkta men så snygga, love them) och en röd lite längre tröja med puffärmar från BIKBOK. och mockajackan ovanpå. plus en massa kedjor och ringar.
jag funderar på att köpa ytterligare en vårjacka. troligtvis i skinn. en lite billigare  (typ hennes och mau) att kunna varva mockajackan från Monki med. mockajackan var så pass dyr (enligt min plånbok) att jag gärna vill att den ska hålla lite längre, vilket den inte kommer göra om jag känner mig själv rätt. så jag har bestämt mig för att köpa en att varva med. ska slå till så snabbt som möjligt. hennes och mau har ju 100 kr rabatt på alla jackor just nu, så det är ju bäst att slå till!


väskan får nog följa med idag!

okej nu har jag bråttom!
hörs ikväll efter gymmet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0