hellre tre tänder i munnen en tjugo i handen


poetiskt uttryck av Fanny

idag har jag och Felicia varit i stan och shoppat, inköpen kommer ni att få se bilder på senare (eftersom att jag inte har någon kamera...  jag får helt enkelt sno Jennys, hon kommer inte att märka det). är riktigt nöjd över inköpen, trotts att det inte blev så mycket.

efter det så slängde jag i mej en chees burgare. Sedan gick jag för att träffade vänner. jag fick plötsligt ett minne av att det fans billigt godis på coop (närmare bestämt 39,90 svenska kronor billigt, detta har ni förmodligen läst i tidigare inlägg i bloggen) jag ville förmedla det här chockerande pris, då bestämde jag mej för att skrika ut det. Tjugo minuter innan coop stängde skuttade vi ditåt med förväntning i varje steg. På denna promenad uppkom fannys poetiska uttryck. Tillsist så fick vi vårt godis. Nu är jag nöjd. men godiset är ännu inte slut, jag sparar lite tills imorrn.

nu ska jag nog sova, godisnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0