kalas

kom precis hem från kalaset. trevlans var det.

kunde bestämma outfit trots nada hjälp från alla.
det blev en röd tunika/klänning från BIKBOK, som jag vek upp och hade stuprörs jeans till. plus kedjor och armband.
mockajackan från Monki åkte på idag igen. helt klart ett av mina bästa köp.

nu sitter jag i soffa, ska strax ta en dusch och plugga lite matematik.

ikväll vet jag inte vad som händer, snackades om att glo på Melodifestivals-finalen.
jag har inte sett ett enda program, när jag var liten var jag helt GALEN i det, jag kommer ihåg när jag och en av mina bästa vänner satt med "lyckohattar" och "lyckasjalar" för att den vi hejjade på skulle vinna. seriösa psykfall typ.

later,



ni får leva med att bilderna har förjävligt dålig kvalité. that´s it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0