landat.

det känns verkligen som om jag landat. sitter i sängen med datorn i knät och gör precis ingenting alls.
kom hem från gymmet en bit över 8. gjorde pannkakor till middag. duschade. sen landade jag här.
borde egentligen plugga matte, men jag är för trött idag.

cyklade över 6,5 km sen sprang jag 3km, sen gick jag och Malin hela vägen hem. nästa gång vi drar till gymmet blir på torsdag. funderar på att dra dit på lördag-morgon aswell, får försöka dra med bror min, men vi får se.

imorgon har jag sovmorgon. funderar på att skippa den andra lektionen, och ta sovmorgon tills efter lunch. förra gången vi hade möjligheten så gjorde jag INTE det. jag kom till skolan och så är läraren sjuk och har inte meddelat. blev förbannad. men inte så att jag hoppade, skrek och drog mitt hår- förbannad, nej jag blev förbannad på ett lugnt och stillsamt sätt. det är ett dilemma. jobbigt läge.

hade förresten utvecklingsamtal idag, det gick prima.

har fått jobb också, lycka! började seriöst bli stressad, men äntligen!

men det var allt från mig, later


snacka om att skratta högt! jag saknar ÅRE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0