sov gott.

har pluggat matte, tittat på svenska hollywood fruar och bara tagit det lugnt. hela kvällen. men sånt behöver man ibland. imorgon börjar jag 10.30. vilket betyder sovmorgon för min del, jag behöver det. jag ligger fortfarande efter med sömn. dem tog ju bort en timme för mig i söndags! idag somnade jag när vi åt lunch. inte ok. (kan tillägga att vi äter på restaurang varje dag)

men nu ska jag sova. är trött som tusan.


den förra bilden (se inlägget under) hyllade ju sommaren. om ni inte förstod det. nu tänkte jag prisa vintern. för den är också ganska underbar. speciellt när man får åka skidor!


Kommentarer
Postat av: Nelson

..och vad hände med dina bilder från Ottsjö? :o ;)

2010-03-30 @ 09:33:20
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0