sovmorgon till halv 2. jag gillar't

mornin' sunshines.
igår var jag och shoppade med Malin, köpte ett par svarta jeans och ett par Gladiatorskor. snygga var de.
sen kom jag hem, packade väskan och åkte tll gymmet 10 minuter senare. hämtade upp Malin, och träffade Nelson på Gymmet. träffade David och Alice också, men det var inte planerat, men trevligt ändå!

sprang 4,7 km. och körde styrka. kände mig allmänt seg i benen, bläää på det.
var trött när jag kom hem, och min dator var bortsprungen, därför bloggade jag inte. sucks to be you.

börjar nog bli sjuk också... inte okej.

idag ska jag till skolan, ha en lektion, vänta på att få´ha utvecklingsamtal i en timme och tjugo minuter. (pluggtid!)

sen drar jag direkt till gymmet, med Nelson och Malin.
och som Nelson så fint uttryckte det så är ju Natta fortfarande enarmad. haha. nej men vi lider med dig gumman!

nu ska jag äta frukost och plugga Matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0